Prototyp do tworzenia i eksperymentowania architektonicznego: metoda nauczania projektowania architektonicznego
Słowa kluczowe:
projekt architektoniczny, metoda nauczania, przestrzeń architektoniczna, zrozumienie, ekspresja artystyczna
Abstrakt
Artykuł ten dotyczący tematu nauki projektowania przestrzeni architektonicznych przy użyciu dynamicznej i interaktywnej metody, wykorzystującej narzędzia do realizacji projektów architektonicznych i twórcze podejścia inspirowane sztukami wizualnymi, koncentruje się na badaniu koncepcji skali i relacji między ciałem ludzkim a obiektem architektonicznym.
Opublikowane
2024-12-21
Jak cytować
Gil Pires, A. (2024). Prototyp do tworzenia i eksperymentowania architektonicznego: metoda nauczania projektowania architektonicznego. Inżynieria Mineralna, 2(2). https://doi.org/http://doi.org/10.29227/IM-2024-02-74
Dział
ARTYKUŁY
Czasopismo pozostawia część majątkową praw autorskich autorowi.
Czasopismo zezwala autorom i zachęca ich do zamieszczania swoich artykułów na prywatnych stronach internetowych oraz w instytucjonalnych repozytoriach. Dotyczy to zarówno wersji przed opublikowaniem, jak i wersji po publikacji. Udostępniając swoje artykuły są zobowiązani do zamieszczenia szczegółowych informacji bibliograficznych, w szczególności (o ile to tylko możliwe) podania tytułu tego czasopisma.