Marketing cyfrowy w branży surowcowej – Case Study

  • Barbara KOWAL Ph.D., DSc, Eng.; AGH University of Science and Technology, Cracow, Poland https://orcid.org/0000-0003-4643-1140
  • Iga ŚWIĄTEK student; AGH University of Science and Technology, Cracow, Poland
Słowa kluczowe: rynek surowcowy, marketing cyfrowy, media społecznościowe, komunikacja marketingowa

Abstrakt

Działania podejmowane przez obecnie działające przedsiębiorstwa w ramach marketingu cyfrowego stają się coraz bardziej ich codziennością. Od czasu pandemii stanowią główną formę kontaktu z klientem, dlatego są tak niezmiernie ważne w działalności każdego przedsiębiorstwa. Niniejszy artykuł przedstawia przeprowadzoną analizę działań marketingowych prowadzonych przez wybrane pięć przedsiębiorstw surowcowych w zakresie marketingu cyfrowego. Badania objęły strony internetowe oraz aktywności analizowanych przedsiębiorstw w mediach społecznościowych. Pokazały jakie działania są podejmowane przez przedsiębiorstwa, czy osiągają one wysoki poziom zaangażowania odbiorców na portalach, na których istnieją oraz co należałoby zrobić, aby wykorzystanie marketingu cyfrowego było skuteczniejsze.

Opublikowane
2023-08-27